loading...
دهكده موزيك
دوستان بازدید : 607 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

 

خواننده : محسن چاوشی

 آلبوم : ترانه های فیلم سنتوری

 آهنگ : پائیز

ابرای پاییزی دلگیر من

جوون ترای چهره ی پیر من

 

چشمهای من بی خبرای ساده

منتظرای دل به جاده داده

 

مردمکاتون به کجا زل زدن

باز م‍ژه هاتون به کجا پل زدن

 

کاشکی بدونید که دارم هنوزم

از اشتباه قبلیتون می سوزم

 

با اینکه هیچ کس نیومد پیش من

شب زده ها چشمای درویش من

 

تنها نبودم حتی یک دقیقه

با تنهایی که بهترین رفیقه

 

که بهترین رفیقه

دانلود در ادامه مطلب

برای دانلود اینجا کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    فعالیت این سایت را چطور ارزیابی می کنید؟
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 374
  • بازدید سال : 4,724
  • بازدید کلی : 117,616