loading...
دهكده موزيك
دوستان بازدید : 144 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود نوحه در ادامه مطلب

مدینه می شود، پر از یاس سپید
دوباره می شود، دل من نا امید

ششمین قرآن ناطقم
من گل باغ شقایقم
غصه دار کوچه، صادقم

آه و واویلا، واویلتا
آه و واویلا، واویلتا
آه و واویلا، واویلتا

دوباره مرغ دل، گرفته در قفس
دگر از سینه ام، نمی آید نفس

گرفته این زمان، هوای زمزمه
تپش های دلم، شده یا فاطمه

از غم کوچه شکسته ام
بین موج غم نشسته ام
فکر آن دستان بسته ام

آه و واویلا، واویلتا
آه و واویلا، واویلتا
آه و واویلا، واویلتا

بگرید آسمان، بر این احوال من
ولی سالم بود، تن طفلان من

بی سر و تنها نمانده ام
در دل صحرا نمانده ام
روی نیزه ها نمانده ام

آه و واویلا، به کربلا
آه و واویلا، به کربلا
آه و واویلا، به کربلا


 

دانلودکنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    فعالیت این سایت را چطور ارزیابی می کنید؟
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 520
  • بازدید ماه : 1,167
  • بازدید سال : 5,517
  • بازدید کلی : 118,409