loading...
دهكده موزيك
دوستان بازدید : 208 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)

 

 

 

اووووف ..! مــــای گـــاد!

من خیلی هَـــپی ام!

چطوری مای فرندِ من! کلی میست کرده بودم!

خدارو تنکس،همه چی اوکیه!!

وااای دَدی و مامی رو ببین!

وااااوووو تهران چقدر چینج شده!

قبلانا این میدون اونور نبود؟

آآآآخ آی لااااااو کبابِ ایرووونی با تومیتو!

ساری شما به تومیتو چی میگین ؟!

پسر خالم در بازگشت از سفر سه روزه از تایلند

************

نقطه پنالتی رو میبینیم که در محوطه جریمه قرار گرفته !

غیبگویی استاد خیابانی

 منبع : میهن تفریحی

برای دیدن بقیه مطالب روی دانلود کلیک کنید

 

************

هیچوقت حرفایی رو که مردم موقع عصبانیت بهت می زنن فراموش نکن

چون حقیقته !!

************

فیلسوف جلیل القدری می فرمایند:

دانی کف دست از چه بی موست؟

زیرا کف دست مو ندارد…

************

شعر جدید یاس در مورد امتحانات:

از چی بگم برات ؟

انتظار داری چه چیزی از جیب من در آد ؟

جز یه کاغذ سفید پاره ؟

خب آره رفیق تقلب توشه ولی باخودکار سفید ! …

تو هم مثل منی کم درد نداری ، درد اصلیت اینه که علاقه ای به درس نداری .

من کسی نیستم با این امتحانا دردم بگیره ولی این نمره ها رو کی میخواد گردن بگیره

************

دو رفیق در رستورانی نشسته بودند.

اولی با همان لقمه ی اول فلفلی خورد و اشکش درآمد.

رفیقش گفت چی شد؟ چرا گریه می کنی؟

او از شیطنت نگفت فلفل تند بوده تا دوستش نیز گر بگیرد لذا گفت : هیچی یاد داداشم افتادم که اعدامش کردن.

دومی همدردی کرد و او هم لقمه ای با فلفل در دهان گذاشت و اشک او هم در آمد.

اولی بهش گفت چی شد؟ تو چرا گریه می کنی؟

دومی گفت : گریه ام گرفته که چرا بجای داداشت، احمقی دروغگو مثل تو رو اعدام نکردن

************

یه روز استادمون برگه های میان ترم تصحیح شده رو آورده بود تا به بچه هابده، بعد از توزیع اوراق به بچه ها، استاد میگه : این کیه اسمشو بالا برگشننوشته؟! خیر سرش ۱۶ هم شده

هیشکی جواب نمیده! ۲ دقه بعد میگه دست خطشم شبیه خودمه؟!!! اِ این که کلید سؤالاست که!!!!”

استاد برگه ی کلید سؤالات رو هم تصحیح کرده بود به خودش ۱۶ داده بود!

سر: عزیــــــــــــزم!!!

دختر: جووونـــــم!!!

پسر: گــــــــــلِ من!!!

دختر: جانــــم؟؟

پسر: عشــــــقم!!!

دختر: جان؟؟؟

پسر: زندگـــی من!!!

دختر: بله؟؟؟

پسر: نفسِ من!!!

دختر: زهـــرمار! بازم اسمم یادت رفته؟؟؟!

************ 

 

جک زن و شوهری

شیطان هرکاری کرد آدم سیب نخورد!

رو کرد به حوا گفت : بخور واسه پوستت خوبه !

 

 

************

جک زن و شوهری

 

قصیده طلاق: یارب آن نوگل خندان که سپردی به منش

آنقدر لوس و ننرشد که سپردم به ننش !

 

************

 

جک زن و شوهری

 

چو هرگز نیابی نشانی ز شوی

ز گهواره تا گور دانش بجوی.

ستاد تشویق دختران به درس خواندن

 

************

 

جک زن و شوهری

 

برای یک زن زیاد مهم نیست شوهرش کجاست

همینکه بدونه به شوهرش خوش نمیگذره براش کافیه!

 

 

************

جک زن و شوهری

 

پسر به دختر : میخوای خورشید زندگی من باشی

دختر : آره

پسر : پس به اندازه ۱۳۰ میلیون کیلومتر از من دور شو

 

************

 

جک زن و شوهری

 

ترجیه میدهم بمیرم و با تو نباشم، نه این که با تو باشم و به فکر مردن باشم

دکتر شریعتی خطاب به دوست دخترش

 

************

 

جک زن و شوهری

 

پدر به دختر: دخترم این موقع شب تو بالکن چیکار میکنی؟

دختر: دارم ماهو میبینم بابایی!

پدر: پس بی زحمت به ماهت بگو خبر مرگش اون ماشینشو خاموش کنه، صداش نمیذاره بخوابیم!!!

************

دیشب تو سرمای خدا درجه زیر صفر، مرامی یه خانوم مسن رو سوار کردم..

آخرش درآورده پول بده،میگم مرسی برای پول این کارو نکردم…

برگشته میگه : گو خوردی، پس برای چی اینکارو کردی عوضی!!

جک جدید

 

 

**********

 

هم دختر خالم هم شوهرش دماغ عملین.اونوقت بچشون که به دنیا اومده دماغ داره اندازه گلابی!

پریروزا بحث دماغ شد. دختر خالم برگشته میگه: نمیدونم دماغ این بچه به کی برد اینقدر بزرگ شد!!!

جک جدید

 

********** 

 

دیشب یکی از فامیلامون اومده بودن خونمون یه دختر ۳ ساله با مزه داشتن.

دختره همش زل زده بود به من ول نمیکرد منم اومدم بخندونمش خودمو شکل موش کردم…یهو گفت وااااا چرا خل و چل بازی در میاری؟؟؟؟

از اولشم گفتم مثل دیوونه ها هستیا واسه همین همش نگات میکردم . . .

جک جدید

 

 

**********

 

عموم آمریکا زندگی میکنه…

با کلیییی ذوق و شوق گفتم: عمو من خیلی دوس دارم بیام اونجا زندگی کنم.

برگشته میگه : خب اینجا کسی رو داری بری پیشش؟؟؟

 

**********

 

 

 

یه بار تو یه جمعی بودم مامانم زنگ زد گفت : یه سوالی ازت می پرسم اونجا تابلو نکن ! فقط با اره یا نه جواب منو بده ! باشه ؟

گفتم : باشه

گفت: اوضاع اونجا چه جوریه ؟!!!!!!!!!

جک جدید

 

 

**********

 

 

 

دیشب ساعته ۳ نصفه شب دختر خالم بعده یه سال اس داده…

دختر خالم : سلام ،میدونی جریان چیه؟؟

من : سلام نه بگو بینم چیه نصفه شبی؟

دختر خالم:به مقدار الکترسیته ای که از یک رسانا عبور میکند جریان میگوین

 

تو مراسم ختم لر بلندگو میگه : 

مرحوم وصیت کرده سیاه نپوشین .

یکی داد میزنه : 

مرحوم گوه خورده ، ما به احترامش میپوشیم .

-----------------------------------------

گفت یک زن به شوهرش روزی :

من بمیرم چگونه خواهی زیست ؟

گفت : چند روز چند و چونه آن بگذار

تو بمیری برای من کافیست !

-----------------------------------------

باران نباش تا با آن التماس به پنجره بکوبی 

که نگاهت کنند ابر باش که با التماس 

نگاهت کنند تا بباری .

-----------------------------------------

امشب برات ۱۳ تا ۲ تا میکونم :

۱۲ تا به نیت ۱۲ ماه سال و یک دونه 

هم به خاطر خودت که از ۱۲ ماه ماهتری .

-----------------------------------------

ترک زنگ میزنه رادیو میگه :

صدام الان توی همه رادیوها پاکش میشه ؟

میگن : آره 

میگه : حتی توی نونوایی 

میگن : آره 

میگه : اصغر نون نگیر نانت گرفته !

-----------------------------------------

پای مورچه رو تصور کن ...

حالا تصور کن جوراب داره ...

حالا تصور کن جورابش سوراخه 

دلم برات اندازه سوراخه جوراب مورچه شده !

-----------------------------------------

همیشه میگفتن : پیدا کردن یه دوست خوب خیلی سخته ،

اما من باورم نمیشد، 

تااینکه تو را دیدم که برای پیدا کردن من چقدر زحمت کشیدی !!

-----------------------------------------

نزدیکترین ، کتاب دنیا منتشر شد:

چیزهائیکه آقایان در مورد خانومها میدانند.

-----------------------------------------

ابتدا خدا زمین را آفرید ، سپس استراحت کرد.

بعد مرد را آفرید ، سپس استراحت کرد.

آنگاه زن را آفرید ، سپس نه خدا استراحت کرد ، نه مرد ، نه زمین !!

-----------------------------------------

آیه ۸۶ سوره اس ام اس :

ای کسانی که شب تا صبح اس ام اس 

بزنی میکونید بدانید و آگاه باشید که 

قبض موبایل رسوایتان میکند ...

 

-----------------------------------------

.

.

به یارو میگن طاقت شنیدن خبر بد داری ؟

 

میگه آره ، گفتن بابات مرد !

 

گفت: خاک تو سرت فکر کردم یارانه ها رو قطع کردن !

 

.

 

----------------------------------------- 

.

 

زندگی چیست !؟

 

فاصله ی بین مای بیبی تا ایزی لایف !

 

.

.

جوک جک اس ام اس خنده دار

.

.

 

رسد آدمی به جایی که به جز غذا نبیند

 

 

 

رمضان شناختم من به خدا قسم غذا را ! 

 

 

----------------------------------------- 

شنیدین این دخترای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟

یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من!

ازدواج که قصد نمی خواد!! خواستگار و قیافه می خواد که تو نداری!

 

*******************

 

غضنفر یخچال میخره ، زنش میگه : پس آنتنش کو ؟

میگه : مگه کولره که آنتن داشته باشه ؟؟؟

 

**********************

 

موقع خواب مامانم به بابام گفت اون گوشی منو میدی.

بابام : گوشیت رو کجا گذاشتی ؟

مامانم : بالا سرت !

بابام : خوب چرا بالا سر خودت نذاشتی ؟

مامانم : آخه میگن امواجش سرطانزاست !

یعنی عشقه که میچکه !!!

 

***********************

توجه : 

هارد و دسکتاپ هر فرد نشان دهنده شخصیت اوست !

**********

به یارو میگن اگه رفتی دم یخچال چی میخوری؟

میگه:یه لگد و یه پس گردنی.....

**********

وقتی مامانم خونه نیست یکی از تفریحات سالمم اینه که میرم در یخچال رو اینقدر باز میزارم تا صدای آلارمش دربیاد بعد میگم : حالا هی زر بزن هیشکی به دادت نمی رسه !

میدونین حسش مث کتک زدن بچه لوس مهمون دور از چشم پدر مادرشه !

**********

یه ساندویچ خریدم الان روش با فونت 36 نوشته با سس یك نفره ی رایگان !!!

انگار مثلا بلیط سفر به پاریس گذاشته باشه توش !!!

**********

آینده ای نه چندان دور ...

با خانومت کجا آشنا شدی ؟

تو صف مرغ !!!

********** 

قبلنا موبایل نبود چجوری بعد از خاموش کردن چراغا رخت‌خواب رو پیدا می کردن؟

**********

شنیدم داخل فریزرتان مرغ دارید !!!

بیایید شادیهایمان را قسمت کنیم.

*************

کلاس گذاشتن جدید دخترا: من خواستگار مرغ فروش داشتم ردش کردم

**************

كارت عروسي حيف نون:

شروع مراسم از ساعت 6 تا وقتي كه دعوا شد!!

*************

انواع عقیده در تولید :

امریکایی : هم خوب کار کنه هم با دوام باشه

انگلیسی : جنسش خوب باشی و مشتری راضی باشه

ایرانی : تا وقتی مشتری میخره سالم باشه بعد که خرید مهم نیست

چینی : فقط ایرانی بخره

*****************

فقط یه ایرانی میتونه اینو باور داشته باشه که اگه جفت راهنمای ماشین و روشن کنه، مجازه تو اتوبان دنده عقب حرکت کنه!

والاااااااا

***********************

جوک جدید جک جدید

.

.

.

 

به علت گرانی و بالا رفتن قیمت جوراب، 

بانک مرکزی به مناسبت روز مرد ( روز پدر ) 

کارت های آفرین صد آفرین هزار و سیصد آفرین ،

همسر خوب و نازنین چاپ کرد! 

.

.

جوک جدید جک جدید

.

.

امروز ماشین نداشتم!!!

 

سوار یه سیستم صوتی شدم طرف روش پراید بسته بود!!!

 

.

.

جوک جدید جک جدید

.

.

مـــن در بـــرخـــی از امتــــحاناتم مـــــردود شـــدم 

امـــا دوستــــم تـــمام درســــهایش را بـــا مـــــوفقیت گــــذراند.

اکنــــون او یــــک مهنــــدس در شـــــــــــرکت

مایـــــــــــکروســــافت اســــت و مــــن فـــقـــــط . . . . 

مـــــــــالک مـــــــــایکروســافت هســـــــــتم. (بیـــــل گیــــتس)

.

.

جوک جدید جک جدید

.

.

 

دارم مسواک میزنم بابابزرگم دندون مصنوعی ش رو آورده 

گذاشته تو جیبه پیرهنم میگه یه دستی هم به دندونا ما بزن:

| فک و فامیله داریم؟

.

.

جوک جدید جک جدید

.

.

 

همتون تنهایین…همراه اول دروغ میگه!! . . . . . ایرانسل

.

.

جوک جدید جک جدید

.

.

دیشب به قلبم گفتم: شب‌ها خواب به چشمِ من نمی‌‌آید قلبم گفت :

 

از بس که بعد از ظهر‌ها می‌خوابی، بیخودی ادای عاشقارو در نیار

 

 

 

در کلاس درس استاد دانشگاه خطاب به یکی از دانشجویان میگه انواع استرس رو توضیح بده و استرس واقعی کدومه

دانشجو میگه دختر زیبائی رو کنار خیابان سوار میکنی. اما دختره کمی بعد توی ماشینت غش می کنه. مجبور می شی اونو به بیمارستان برسونی. در این لحظه دچاراسترس آنهم از نوع ساده‌ میشی!

 

در بیمارستان به شما می گن که این خانم حامله هست و به تو تبریک میگن که بزودی پدر میشی. تو میگی اشتباه شده من پدر این بچه نیستم ولی دختر با ناله ای میگه چرا هستی. در اینجا مقدار استرس شما بیشتر میشه. آن هم از نوع هیجانی!

 

در خواست آزمایش دی.ان.ای می کنی. آزمایش انجام میشه و دکتر به شما میگه : دوست عزیز شما کاملا بیگناهی ، شما قدرت باروری ندارید و این مشکل شما کاملا قدیمی و بهتر بگویم مادرزادیه. خیال تو راحت میشه و سوار ماشینت میشی و میری. توی راه به سمت خونه ناگهان به یاد ۳ تا بچه ت میفتی …؟ و اینجاست که استرس واقعی شروع میشه!

 

*******************

 

مینی بوس و مرد مست :

مینی بوس پر از مسافر به سوی مقصد در حرکت بود ، یه مردی رو میبینن که تلو تلو میخورد و منتظر تاکسی بود رو میبینن.

 

فکر میکنن حالش بده وامیستن و مرد بیچاره رو سوار میکنن.

 

همینکه راه میافتن ، مرد مست به دور و ورش یه نیگاهی میکنه و میگه :

 

عقبی ها بی شرفن ، جلویی ها بی ناموسن ، سمت راستی ها بی همه چیزن و سمت چپی ها بی پدر و مادرن !

 

راننده مینی بوس شاکی میشه و همچین میکوبه روی ترمز که همه ی مسافرا روی همدیگه میافتند ! راننده میاد مرد مست رو از زیر دست و پای مسافرا میکشه بیرون و میگه: مردک اگه جرات داری یه بار دیگه بگو کی بی شرف و بی همه چیز و بی ناموس و بی پدر و مادره !

 

مسته با کمال خونسردی میگه : من از کجا بدونم ! … با اون ترمزی که تو کردی ، همه قاطی شدند !

 

**************************

 

یه عنکبوت قرص اکس میخوره تا صبح گلیم میبافه

 

************************

 

چراغعلی دندونش درد میکرده میره دکتر میگه:همه رو بکش بجز اونی که درد میکنه !!

دکتر میپرسه چرا؟

میگه:بذار مثل سگ تنها بمونه !!

 

***************************

 

ﺍﺯﺷﻨﯿﺪﻥ”ﻋﺰﯾﺰﻡ”!

ﺩﺭﺻﺤﺒﺘﻬﺎﯼ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﺫﻭﻕ ﻧﮑﻨﯿﻦ

 

ﺑﻪ ﻋﻄﺴﻪﯼ ﮔﺮﺑﻪﻫﺎ ﻫﻢ ﻫﻤﯿﻦ ﻭﺍﮐﻨﺶ ﺭﻭ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽﺩﻥ!!

 

*************

 

فیلسوف جلیل القدری می فرمایند:

دانی کف دست از چه بی موست؟

زیرا کف دست مو ندارد

 

منبع : میهن تفریحی

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    فعالیت این سایت را چطور ارزیابی می کنید؟
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 233
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 661
  • بازدید ماه : 1,308
  • بازدید سال : 5,658
  • بازدید کلی : 118,550